Wbrew pozorom gadżety reklamowe mogą być wykorzystywane jako prezenty. Najczęściej jednak jest to upominek od reklamodawcy dla jego przyszłego klienta. Równie dobrze można takie gadżety wręczać tym klientom, którzy często korzystają z naszej oferty. Jednym słowem będzie to prezent za lojalność wobec firmy. Dlatego właśnie najlepiej jeśli zdecydujemy się na gadżety reklamowe, z których takie osoby będą mogły jak najczęściej korzystać. Jednym słowem przedmiot codziennego użytku, które dodatkowo wzbogacone będą w nadruki związane z przedsiębiorstwem.Dlatego właśnie jak najbardziej kubki reklamowe sprawdzą się w takiej sytuacji. W końcu niezależnie od tego czy będziemy w nic pili kawę czy herbatę, a nawet zimne napoje, na pewno będzie on wykorzystany. Co więcej, posiada on dość spora powierzchnię, która można wykorzystać właśnie na umieszczenie nadruku reklamowego. Oczywiście to ile mamy miejsca zależy przede wszystkim od tego jak duży kubek mamy i w jakim kształcie. Niezależnie jednak od tego jedno jest pewne logo i nazwa reklamodawcy na pewno się tam zmieści. Do tego można, ale rzecz jasna nie ma obowiązku, dodać hasła reklamowe lub też grafikę związana z tym miejscem i jego promocją.
Wszystko po to, by kubki reklamowe jeszcze bardziej klientom kojarzyły się z danym miejscem, w którym często robią zakupy lub korzystają z usług. To samo dotyczy kolorów, w jakich kubki będą dla klientów dostępne. Jeśli firma posiada swój własny kolor, z którym się identyfikuje, i kojarzy klientom, to jak najbardziej powinna wykorzystać takie barwy do tej reklamy. Chodzi o to, by kubki były po prostu w tych barwach, a na niej dopiero wszystkie nadruki reklamowe.
Nie trudno się domyślić, że kubki reklamowe dla stałych klientów powinny być darmowe dla nich. Co więcej, by nie mieć problemu komu wręczać najlepiej posłużyć się danymi z kart stałych klientów. Można także wprowadzić na czas promocji karty z punktami, które będą uprawniały do odbioru takich gadżetów reklamowych. Wszystko zależy od tego, czy karty stałego klienta są wprowadzone w danym miejscu czy też nie.